Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

U sensore di a torque cù u capu di sensazione separata si mette in lochi stretti

Sensor-Technology-separate-head-torque-sensor

"Questu hà dui vantaghji", sicondu a cumpagnia di oxfordeshire: "L'opezza pò esse adatta in spazi confine cunfine, è l'elettronica sia di forze fisiche, dolci, terra, iastiche è forze elettorali è elettromizzi. "

Torqsense Segragno è Sgrest4 Operati in u stessu quattru elementu Stringin Principibile Bridge Ponte d'umbru se l'a cumpagnie l'impresa - intrinutu in 2020 cum'è u successu di u tippu di superficia di a superficia.


Desimi di Shaft Range da 6 à 75mm è full-scali da 1nm à 13,000nm.



Quattru calibre individuali sò attaccati à l'arbulu di unità, ogni misura di difettu in una direzzione differente mentre gira sottu carricu. L'elettronica raccoglie letture da tutti i quattru calibri è calcula torque. U posizionamentu di u salvezza di gauge per e forze estrane cum'è mumenti di piegatura.

I segnali ghjunghjenu da u arbulu di rotante à l'elettronica statica attraversu a radio fridda di frequenza di frequenza - un microconcatore rotatu è trasmette i valori induttori è trasmette i valori digitale.

I vantaghji includenu u 400% limitu di suprana Meccanica, cù una misurazione torca precisa ancu in questi estremi, è Multiprare errori in u sensor ". Sicondu a cumpagnia". Sicondu a cumpagnia "

L'accuratezza hè ± 0,1% è risoluzione ± 0,01% di scala completa. U putere pò esse furnitu trà 12 è 32VDC.

Sgr 7, SG54X Offering interfaci interformale trà a tenzione di l'analogue trà micca, anale, analogue, RS22, usb, cabus e Ethernet.

Mentre alcune versioni solu a torque di pruduzzione, l'altri consegna i legumi veloci (60pulse / rev) o informazioni di putere. 360pulse / rev versioni sò previste.

A nova gamma hè cuncepita per traccia accuratamente a spunta di torque tranquillu.

"Una sola spike puderia indicà a quantità sbagliata d'un ingrediente o un continuu o un pealtweice, i dui chì puderanu affettà a qualità di u compitu. "Una seria di spiculi prubabilmente suggerisce à l'iniziu di un prublema in a machina, cusì a so rilevazione dà l'ingegnere di a pianta un avvisu anticipatu".

U software include Torqview è integrazione cù strumenti virtuali labview.

A pagina Sgr 730 è SG540 hè quì