Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

I moduli di Spectrometru di Broadcom sò compacti

Broadcom Qwave spectrometer

"I moduli di spettrometru di u compactu di compactu di Broadcom per a sensazione industriale è analitici mobili in numerosi applicazioni", sicund à Farnell. I Ingegneri "Field and Lab-based in issu accede à i spettri da stock per a stessa spedizione di ghjornu".

I Moduli USB-cunnessi Ultra-Viole Ultra-Viole, Visibile è Vicinu-Rossu - Solu o in diverse cumminazzioni.


I pezzi Farnell hè gestione include:



  • A spettrometru infrared QNEO hè di 50 x 60 x 19 mmm è hà un scartatu 256-Elementu In Ingraas di l'Ingraas per 8nm risoluzione trà 950 è 1.700nm.
  • U QMINS RAND hà sei mudelli, ogni 64 x 42 x 14.5mm, chì copre diverse spans spettrali in 190 à 1.100nm. Per esempiu, a "versione" larga visibule "copre 225 à 1,000nm in una risoluzione di 1,5NM.
  • A versione visibile di u 90 x 68 x 19.5mm gamma qwave (Foto), copre 350 à 880nm. I so 3,648pixel Linear CCD detector CCD permette una risoluzione di 0,6nm.

"Alladcom hà ottenutu un altu rendimentu in un fattore mintu di forma,, hà dettu Farnell testa di test James mcgregor. "I clienti ponu piglià misure precise per una gamma di applicazioni di ricerca industriale, mobile, biomediche è scientifichi".

U usu di diagnostica di i diagnostichi di u puntu hè previstu, cume per u cuntrollu di u prucessu, monitoraghju di qualità è spettrocoscopia di ramen.